Därför är det så

2010-03-26, 17:28:24 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


"Hej! Varför har du plötsligt tagit bort dina annonser? Fick du inga pengar eller ;)"


Svar: Heej! jag tog bort annonserna av en speciell andledning. inte därför att jag inte tjänade några pengar. När jag kom upp i 300kr så ville google adsense ha mitt kreditkortsnummer och clearingnummer. Men jag vägra lägga ut mina kontonummer på internet av en massa olika andledningar. så då inaktiverade dom mitt konto så jag inte kunde tjäna något mer.
jag vill ju inte ge ut reklam gratis så jag tog bort alla förutom "gratisbio" reklamen högst uppe för den tjänar jag inte pengar på utan den är kvar där av en andledning...

Så nu vet ni det =)


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk