behöver värme

2010-03-03, 17:26:15 / Kategori: Tolvans Vardag
det bara snöar och snöar...suck!
jag undrar hur länge det kommer ta innan våren börjar visa sig? tycker att vintern ska börja avta nu!!
känns som att påsklovet kommer bli som sportlovet...säkert mycket snö kvar redan då -.-'
men det är ju roligt att åka skidor men det får gärna vara sol samtidigt. min hy är väldigt blek men jag är ju fortfarande brun (som alltid).
men samtidigt gör det inget om snön försvinner för jag har ju rullskidor haha ^^
men har tänkt på en sak...eftersom vintern är extra lång iår..så kommer ju våren komma senare och då borde ju sommaren bli sen?
usch nej vill inte tro det!!!


Bild från våran fejkade brasa ^^


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk