as usual

2010-03-15, 16:17:01 / Kategori: Tolvans Vardag
nu var första skoldagen avklarad denna vecka. har fått reda på att vi kommer ha väldigt mycket prov och läxor tills påsken. solen skiner som vanligt och jag känner mig på riktigt bra humör!
har inte så mycket planer för dagen men får ta den som den kommer.

har även börjat funderat på nästa tema dag som jag ska försöka ha i veckan men avslöjar inte temat än ;)
sen har jag kommit på en ny bloggidé som jag ska införa strax!
men det berättar jag mer om sen.



Idag har jag rökt på riktigt mycket med lisa och hannah!
haha nee skojja bara ;) har aldrig tagit mig ett bloss i hela mitt liv och det är jag stolt över!!

.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk