Vill vara rolig men kan inte....

2010-06-16, 17:29:45 / Kategori: Tolvans Vardag
Jag tycker min blogg börjar bli lite tråkig, tycker inte ni det?
vill göra en massa roliga saker och jag kommer på idéer men har inte material till allt vilket gör att dte inte blir av, tråkigt tycker jag men har inge val =/
hade jag en t.ex. en peruk hade det hjälpt mig MYCKET men känner ingen som har det....blääääääääää !
jag frågade er vem ni tyckte jag kunde göra parodi av, fick många bra förslag men det förstör ju mycket av filmen om jag ska gå vanligt klädd? vill ju vara liiiiite lik den jag imiterar.

aja ska hitta någon lösning på detta. det lovar jag !!

wille

Posta gårdskär serien? vore asöm



2010-06-17, 00:44:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk