Vilken dag...

2010-06-01, 16:03:47 / Kategori: Skolan
Dagen har varit rolig. vädret är jättehärligt, ochhumöret på topp!
Vi hade på engelskan idag en uppgift som hette "Love bombing" som gick ut på att skriva två snälla saker om varje person i klassen. sen så skulle man säga vad man tyckte högt för alla. Märktes att alla uppskattade mig för jag alltid var så glad och fick andra att bli glada :) det roliga avr att min lärare sa att jag var "busig och skrämmande" haha xD



Gick på promenad med klassen genom gamla stan vilket slutade med att vi hamnad epå ett gammalt John hills museum ^^


Idag gifte jag mig med emma :D Men vi skildes senare på dagen för hon ville inte ha barn :'(


Var lite taskig och klöste sönder emmas rygg ;O


Flum i klassrummet!


Frida ställde upp på snygg pose x)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk