Verkar blivit ett missförstånd om gårdagen?

2010-06-10, 13:37:46 / Kategori: Tolvans Vardag
ååh vad dryga ni är att alla som säger "stolt och nykter är bara till för dom små". DEN ÄR TILL FÖR BÅDE HÖGSTADIE OCH GYMNASIE ELEVER!!
och jaa jag är medveten om att det är många som är unga där men jag såg en hel del som jag kände igen från bl.a min skola och så...
jag var där med kompisar i massa olika åldrar, jag umgås inte bara med folk som är lika gammal från mig utan dom som är riktigt bra vänner.  jag var där med alma som går i 7an, linnea och emma S som går i 8an, emma E som går i 9an, ellen som är lika gammal som mig och cissi som är 19 år.
åldern spelar ingen roll för så länge jag har roligt!

Hade kul igår och jag träffade Eric Saade ocn babsan (videon kommer senare).
Träffade på två fans med som kom fram och pratade. kul :)
såg även en massa bekanta och kompisar som jag så gärna ville träffa.


Emma, Emma och cissi som fotar i bakgrunden.


haha lite vågat att ta kort medans man åker karusell men piratskeppet var inte så farligt.


Emma och Emma som åker radiobilarna


Sen kikade vi in en snabbis på discot

.

inte speciellt vågat att ta kort, jag tog kort och smsade i extreme och i den där karusellen langades min mobil runt för alla skulle ta kort på sig själva, varandra och på mig(mitt långa hår var seriöst som ett trassligt fågelbo)

ja gillar bloggen för den är grymt rolig!



2010-06-12, 19:16:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk