Utedag

2010-06-09, 15:25:48 / Kategori: Skolan

Den här dagen gick inte som tänkt! trodde dte skulle vara så molnigt ute så jag klädde på mig mjukis kläder och fixade inte mig ett skit, kände mig riktigt risig. men det var hur soligt och varmt som hellst ute och jag spelade i boulongen med klassen idag. riktigt kul och det gick superbra för mig ;P varva typ hela tidne och förde mitt lag till seger. wohoo!
Och bara för jag verkligen såg så jävla risig ut så träffade jag både fans och en massa bekanta...Alltid kul men inte rätt dag.
Imorgon ska jag bada med klassen och träna livräddning med kläder. skönt det men jag är ingen badkruka ^^





Fick mycket färg idag, men mobilkameran suger så bilder ser konstig så ni vet -.-


Jag under brännbollen ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk