Trött, Smutsig, Hungrig

2010-06-03, 16:51:31 / Kategori: Skolan
Vilken lättnad! är äntligen hemma från en hel dag i hemlingby, har orienterat och tränat på överlevnad. var en av dom bästa på orienteringen, tror det har att göra med att jag hade MVG+ i geografi och var bättre än läraren. det är faktiskt sant :P
Nu ska jag käka, sen ta en låååååång dusch och efter det vila.


Alltid lika fin utiskt från backen. men dock hemsk jobbigt att gå upp för den!


Njöt av värmen som gav mig energi



Såg en massa ekorrar som var huuuuur gulliga som hellts ^^ även en and med


traschig mjukis outfit som gällde


tränar på att få eld och sånt


emma är sur över all ved x)


Min team kamrat linda :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk