Svar på frågestunden del 1

2010-06-29, 17:35:07 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


åh äntligen kommer frågestunden :D
Är du beroende av något??

Svar: Jaa nu har den kommit ^^
asså mat, kärlek m.m är något alla måste ha men jag kommer inte på nått att speciellt för tillfället.

När kom du ut att du var bisexuell?

Svar: Förra sommaren för 1 år sen =)

Hej! jag har en liten relations fråga till som jag vill höra vad du tycker.
Vart går gränsen för otrohet för dig?

Svar: hej. om min partner kramar en annan bryr man inte om, en kyss skulle jag tolerar om det avr på fyllan eller nått men inge värre!

hur kunde du tackla alla dåliga kommentarer du får? jag är själv bloggare som får det och ibland kan dom såra mig rejält :'(

Svar: Okej tråkigt att höra att du blir sårad =/ vet exakt hur det känns! för mig i börjar var jag inte van att få dåliga kommentarer och visste inte hur jag skulle hantera dom. Men det stärkte min personlighet och nu tar jag inte åt mig av nått =D

Är det verkligen sant att ditt efternamn är påhittat och att bara du heter som just du heter? coolt ju xd

Svar: Jaa det är 100 % sant!

Jag har följt din blogg länge nu, stämmer det att du kan se spöken eller vad nu kallar dom? haha

Svar: Det heter andar, och jaa det stämmer :) vill inte gå in så mycket på detalj om det men jag kan se/höra/känna av andar.

eeh träffar du verkligen på "fans" och tar idolbilder? liksom anser du dig känd eller? ;O LoL

Svar: jaa jag träffar på fans och ibland får jag ta idolbilder, det är inte så att det händer så fort jag går ut men lite då och då vilket är kul för jag blir bara glad av det :) nej jag känner mig inte känd på nått sätt!

Heeej :D hur har din personlighet förändrats sedan du kom ut som bi?

Svar:Hej =) min personlighet har ändrats lite, kan vara mig själv mer och bjuder mycket mer på mig själv. har starkare personlighet och klarar av situationer bättre nu!


Är det någon av dina kompisar som reagerat negativt om din läggning? ;/

Svar: Ingen av mina kompisar har gjort det utan några bara som jag knappt känner. skönt det =D

NÄR KOMMER PARODI FILMERNA EGENTLOGEN?? jag gööör längtar!!!

Svar: Gör filmer så fort jag har lust och får tillfälle! gör jag filmer allt för ofta får jag slut på ideer ^^




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk