Ny bloggidé! Bloggar från andra länder

2010-06-13, 11:47:26 / Kategori: Skvaller
Ni minns ju min min serie inlägg där jag gav er tips om bloggare runt om i sverige.
Nu är resan slut och jag kommer tipsa er om bloggar från andra länder, en kul idé där man kan uppleva andras kulturer och avrdag på ett enkelt sätt :)

Kommer snart igång med det!

Nina

Herrejösses, finns det guckuskor i gårran? jag såg dom sist när jag var typ 10 o hälsingland.....ja nu får man ut och vandra i skogen då....kan man få en ledtråd på typ var du såg dom?



2010-06-13, 21:26:22

Martin "tolvan"

Om du vill se guckuskor får du ta dig en lång promenad, vet ej hur jag ska förklara hur du ska hitta dit men dom ligger inne i skogen längs kusten mot fiskehamn



2010-06-13, 23:40:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk