Nu har jag bloggat så det räcker flera dagar framöver

2010-06-13, 11:47:12 / Kategori: Tolvan Tipsar
Brukar ni som bloggar hos blogg.se blogga i förtid? alltså att ni skriver ett inlägg och sedan sparar det i utkastet och sen lägger ut det igen när du vill?
Jag brukar göra så om jag kommer på någonting som jag just måste skriva av mig vid det tillfället men vill vänta med att publicera det :) eller så kan jag göra inlägg som inte någon brådska att visas utan det använts när jag har brist på något att skriva om. Det är därför jag alltid har så bra uppdatering varje (förutom då jag är borta).

Så ett tips till er bloggare är att förbered era inlägg som ni kan använda då ni har brist eller känner för att publicera det!



Nu har jag förberett 6 inlägg!! inte dåligt va? ;)
Så ni behöver inte vara orolig för dålig uppdatering dom senaste dagarna, och ni får räkna med att jag kommer skriva många inlägg om saker jag nyss gjort + 6 förberedna inlägg.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk