Midsommar firande del 1

2010-06-26, 12:58:55 / Kategori: Naturbilder
ÄNTLIGEN FUNKAR DATORN IGEN!!!

Delar upp gårdagen i 3 delar för det är så mycket jag vill visa. första delen handlar om när vi firade midsommar i slåttervallen, andra delen när vi firade hos familjen muhr, och tredje delen handlar om festen på kvällen :)


bild på mig vid syren busken :)


Vikkan med småbarnen innan vi skulle jobba.


Traktor åkning är en väldigt populär tradition här i gårdskär, jag kunde inte åka iår eftersom jag jobbade där nere.


Jimmy och syrran


Jättefin midsommar stång, fast jag kom inte närmare än såhär. för er som inte vet vad jag jobbade med så stod jag i bollkastnings ståndet




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk