Jag ska jobba imorgon under midsommar firande

2010-06-24, 17:47:53 / Kategori: Tolvans Vardag

Innan två ska jag jobba nere vid slåttervallen där midsommar firande äger rum. jag och vikkan ska jobba på bollkastningen så det ska bli kul :)
Det kommer alltid en massa turister hit så det är alltid fullproppat med folk här!

Sen får ni räkna med att jag kommer knappt blogga imorgon, jag räknar inte heller med att en massa kommer kolla på min blogg heller för alla har väl fullt upp under dagen/kvällen? men se det som positivt för jag kommer garanterat göra en video när jag är full som jag brukar göra xD
Nu ska jag ner och förbereda inför midsommar och sen blire vara med kompisarna

Hörs!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk