Hemma!

2010-06-19, 12:20:27 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu har jag äntligen kommit hem. hade det väldigt roligt igår :) mycket flum och jag kom i säng runt 3 tiden inatt. vaknade halv 11 imorse så jag är utvilad och pigg.


haha vikkan påväg in till stan x)


hmmm...jag funderar allt mer att raka av håret?


Sen vart det väldigt mycket flum!


Suddig bild på emma och josefine, första gången jag träffade josefin. jätte rolig människa som jag måste träffa igen! x)


ajje och ellen fick det lyxiga sovrummet, medans jag och vikkan fick sova i det lilla loftet ^^

Getingsälskaren,

haha du är väl för rolig du,:D

självklart ses kanske omtvå veckor,

:D<3



2010-06-20, 14:24:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk