Hemma!

2010-06-23, 13:31:39 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu är jag äntligen hemma efter en flummig natt. somnade runt 3 tiden inatt och vaknade halv tolv typ. jag avr tvungen att sova nere vid fiskehamnen med kompisarna eftersom idag kl 07:30 skulle det komma två killar som ska fixa fönstrerna och jag orkar inte gå upp så tidigt????!!
vädret är lika strålande som igår, ska försöka ta några vackra bilder med kameran. har läst boken jag fick med när jag köpte kameran och jag ska använda tipsen och pröva nya inställningar :) har lärt mig mycket redan men ska försöka på en högre nivå nu!


enda bilden från dagen. när vi skulle åka ut med emils båt så skulle ha skrämma ellen med att svänga hastigt så då paja hans ratt. vi kom iallafall hem genom att backa in och samtidigt hålla i motorn för att styra den.....Fail på hög nivå!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk