Bästa dagen på länge

2010-06-07, 17:49:35 / Kategori: Skolan
Dagen började med att jag gick ut i badbyxor påväg till skolan och vädret var perfekt! sen när när jag väl kom till gävle var det molnigt och kallt.
Kollade på när treorna hade brännbolls turnering i boulongen som tänkt, väldigt kul och det var ett jävla drag.
alla var fulla och utklädda till allt möjligt. sen fick jag en liten sjal kan man säga där det stod HP3T som jag fick från syrrans klass ^^
Filmade lite men jag lägger ut videon senare.


HP3T



Det kom bara mer och mer folk....


Det var en klass som absolut var den bäst utklädda! alla var utklädda till olika sagofigurer som t.ex kalle anka, törnrosas féer´, tingeling, goliat, peter pan x)


90% av alla killar som deltog såg ut som tjejer! haha xD


Polisen kom hit och hällde ut all dricka, de pratade även med mig med men jag var helt laglig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk