Väldigt stressig dag!!

2010-07-04, 00:13:10 / Kategori: Tolvans Vardag
puh...nu kan jag andas ut efter en fartfylld dag.
dagen började med att jag jobbade nere under veteran cupen fram tills kl 7, det var kul att jobba där nere men jag hade inte så mycket att göra men jag fick ju gratis läsk och hamburgare ;) vädret var ju årets varmaste dag så jag var inte direkt glad över att jobba!
sen vart det vara med skutskäringarna en stund och emot kvällen drog vi till rullsand och badade med ellen, malin, emma, linnea och alma. hur skönt som hellst.

sen imorgon kommer det bli lite dålig uppdatering under förmiddan, ska bort ut på hällarna 09:30 med en massa pers. kan inte råför att jag ahr så mycket som händer och ni kanske fattar att ja inte prioriterar bloggen framför min fritid? känns som allt börjar gå över styr nu. ska diskutera om bloggberoende i ett inlägg senare. ett väldigt viktigt ämne.


vatten krig blev det i slutet av veteran cupen.


my bff linnea on her way to the beach ;D


det var otroligt rofyllt att vara här nere vid solnedgången, man skulle bara kunna sitta på strande och kolla ut över havet i timmar. ännu en bra sak för själen!


Den enda oklara bilden ni får se från mig ^^

alma, piff da biff!

martin de va jag som va piff da biff, och linnea va puff da tuff! ;)



2010-07-04, 00:31:29 URL: http://linneaochalma.devote.se

Martin "tolvan"

okej ;D



2010-07-04, 00:54:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk