Träffat fans, shoppat, badat.

2010-07-15, 22:19:01 / Kategori: Tolvans Vardag
wohoo äntligen hemma!

Dagen började med att jag åkte in till stan halv ett. mötte upp tove och sen gick vi runt lite här och där. shoppade en del men det får jag visa imorgon.
gick till boulognen och satt mig där och småbadade lite. har gått väldigt mycket idag så jag har blåsor under fötterna ;S
Det roligaste idag var att jag träffade på 5 fans. två tjejer träffade jag som skrev till mig vid ett bageri. Sen var det 3 killar som pratade om mig när jag var i mc donalds. haha alltid lika kul ^^
Men jag vill veta vilka det är som kallat mig "Bjerrefors" ett antal gånger??
Dampade även på mitt konto kort som plötsligt vägrade funka, höll på med hundra automater tills jag märke att det avr slut på pengar. jag ahr ju alltid en massa pengar på kontot? men mamma förklarade att hon glömd lägga studeibidraget + en till summan pengar för viss sak.

Sen när tove åkte he mötte jag upp min och familjen muhr som vi sen gick ut och åt på resturang. Var supergod mat!


Alltid lika mysigt att gå runt i boulognen.


fan vad skönt att doppa benen i vattnet !!!


Hittade sen två skit sköna tält inne på intersport. haha somnade nästan x)


Denna hatt
 fastnade jag verkligen för, "Jätte fin" ju


Klädpiraten hade verkligen ett bra hatt sortiment. haha


mmmmmhhhhh


Såhär seriös var jag vid returangen...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk