Svar på tal!

2010-07-17, 18:43:00 / Kategori: Humor



"Varför gör du inga roliga videos längre? ;/ vi vill se mer av sånt och sen, vart kan man se dina roliga videos du gjorde förut? snäääälla lägg ut :D"



Svar: Hej! man tycker ju att jag borde ha mer tid att göra video nu när jag har sommarlov, visst har jag det men det fattas ju en hel del material och sen en plats att vara på! det är ju inte bara att "spela in en film" och sen klart. krävs lite mer tid/planerande.
Vill ju så gärna spela in roliga filmer men jag har ju inte det material som behövs....bläääää!!

Här är dom mest roligaste och spelade videos jag gjort:



julia

DU är verkligen en av dom härligaste personerna jag känner



2010-07-17, 20:17:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk