Såhär kom jag ut som bisexuell för världen (ALLA BORDE LÄSA)

2010-07-24, 17:37:04 / Kategori: Hemligheter
Har fått otroligt många frågor om hur jag kom ut som bisexuell, tänkte berätta för er om min resa som en helt vanlig kille till den jag är idag.


Redan i 8an började jagfundera över mina känslor. kände att jag drogs lite till killar då men det förnekada jag och inte brydde mig om.
I 9an kom jag på att jag var bisexuell, kunde absolut inte säga det till NÅGON ! var en jätte jobbig period och jag ville verkligen inte vara den jag var, ville inte sticka ut, var rädd för allt hemsk jag hört om oss HBT personer. Visste att varken jag eller min skola var redo för sanningen. Tillslut när det blev sommarlov och jag skulle börja gymnasiet så kände jag mig redo.
Den 12 augusti 2009 kom jag ut som bisexuell för
Linnea Aringskog. Jag kommer ihåg att hon vart lite småchockad för hon visste inte hur hon skulle hantera situationen. Linnea tog det väldigt bra ändå.

Sen den 21 augusti berättade jag om min läggning för mina tre bästa vänner, Ellinor jansson, Malin Sund och Victoria Skoglund. Speciellt victoria tog det VÄLDIGT bra, Seriöst hon ahde tjatat på mig i månader innan att hon ville att jag skulle vara gay? så jag fick en stooooooooooooor kram från henne  hahaha...
Ellen och malin sa inte så mycket då men nu är allt helt normalt.

Inte först den 13 November kom jag ut om min läggning för allmänheten. sa det till alla under samma dag. Först i skolan när jag höll tal om min läggning. dom tog det väldigt bra, fick mycket stöttning av
Morgan vet jag. han pushade på mig med att säga det till alla, väldigt tacksam för det =)
Sen berättade jag det för min familj när jag kom hem från skolan. Dom tog det väldigt bra vilket var en stor lättnad, det är ju trots allt familjen som är viktigaste vad dom tror. Till sist på kvällen skrev jag här i bloggen om min läggning, Ni kan läsa inlägg
HÄR. Fick mycket bra respons från er läsare. Antalet läsare tredubblades efter det. Hade en period då jag fick höra mycket skit vilket jag är glad över. Det stärkte verkligen min personlighet så därför kan jag idag hantera kritik bättre och har starkt självförtroende. Har haft mitt bloggbråk med morgan som jag ångrar starkt, var ovän med han i ett halvår typ men nu är vi bra vänner och nu till hösten  kommer vi gå i samma klass =). Sen ahr jag träffat en massa personer via bloggen och skapat nya vänner och kontakter. Har blvivit en igenkänd person när jag går i stan och jag är glad för den jag är!


Nu vet ni min historia och hoppas ALLA accepterar mig för den jag är, annars kommer jag och trycker upp min B*lle i röven på er!!!! ;O

Anonym

<3 <3 <3



2010-07-24, 18:07:41

Anonym

åh vilken gullig historia :D



2010-07-24, 18:13:22

Tindras Place

måste varit svårt för dig, väldigt modigt gjort!



2010-07-24, 18:15:40

Anonym

hahahahha vilken bra avslutning "acceptera mig för den jag är, annars trycker jag upp min B*lle i röven på er" XD XD XD



du är såååååå härlig



2010-07-24, 18:18:19

En bögs liv

:)



2010-07-24, 18:44:05 URL: http://morgans.nu

JuliaS - En blogg, Ett liv

men du får inga dåliga kommentarer nu? :/



2010-07-24, 18:45:02

Anniepie

Haha va cool du é! :) Klart att man ska acceptera sånt, men finns alltid undantag som sagt! :P Ha de bra och va stolt över dig själv. :)



2010-07-24, 19:37:05 URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie

elin

Shit vad ballt! Vad glad jag blev av din historia! Du är stark du! Keep Going! :)



2010-07-25, 13:25:43 URL: http://vapenfest.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk