Läs hennes blogg !

2010-07-24, 12:46:28 / Kategori: Dagens blogg/Andra bloggar



Tänkte tipsa er om min kompis blogg, Gabriela Falkenström heter hon och tror säkert ni gävlebor vet vilken denna brutta är x)
hon har börjat blogga ifrån miami där hon är nu i 8 veckor, hon kommer hem snart tror jag?
det blir många vackra bilder som man får se från miami, blir väldigt frestad att åka dit men jag åker ju snart till Kusadasi om mindre än två månader ;)
Gabriela tog kontakt med mig för att hon söker en vän som inte är hetero. Hon är alltid social och väldigt trevlig som jag kommer träffa så fort hon kommer hem =D

Ta en titt på hennes blogg på: http://gfalkenstrom.blogg.se/




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk