Händelserik gårdag!

2010-07-11, 16:03:41 / Kategori: Naturbilder
Wohoo äntligen hemma!
 Varit en fartfylld gårdag, började med att vi åkte ner till sotarfesten kl 2. vädret var väldigt varmt och vi åt inte först klockar var mot 4 tiden.
Det var fullt med folk här, upp emot 200 pers. många kommer som turister hit.
sen vart det dricka lite så man vart lite gladare, blev aldrig full eller berusad. åkte ut med min båt två gånger för det var så fruktansvärt varmt! långtråkigt vart det mot kvällen men blev mycket roligare när skutskäringarna kom hit =)
jag och några till fick världens utskällning, vill ni veta varför? joo för att vi skrattade....?!
har aldrig varit med om att någon skäller för att man skrattar för "sånt gör man inte i våran ålder". aja gårdskär i ett nötskal.
åkte hem sen vid midnatt när skutskäringarna drog hem med taxibussen.

Sen på morgonen han jag inte blogga något eftersom jag drog ut på hällarna. vädret är runt 30 grader.
Tog varken med mig mobilen eller kameran ut så det blev inga bilder.



Såhär ska det se ut när man äter sotare! potatis och smör längst fram på bilden och sen den svarta saken där bak är själva sotaren.


Sen bjöds det på underhållning från Gårdskärs vals och foxstrot orkester.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk