Bloggarna är bättre om man är singel

2010-07-18, 14:13:10 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Är det bara jag som tänkt på attt så fort en bloggare som är singekl får en partner och så poff.....blir bloggen jätte tråkig !

Jag har studerat en massa bloggar som jag följt länge, jag älskade deras bloggar av olika andledningar. Några av alla dessa bloggar skaffade en partner, om vi tar ett exempel som Paow.
Hennes blogg gillade jag starkt förut men sen vart hon tillsammans med Hugo och då fick hon sämre uppdatering, tråkigare inlägg. kvaliteten på bloggen sjönk !
Men det är inte alla som får en sämre blogg för att dom har en partner, Foki höll ju samma standard på sin blogg fast hon är tillsammans med ricky. Men jag läser inte hennes blogg längre för jag tröttnat på att läsa om samma sak hela tiden...inget ont menat till henne. Finns många jag kan rabbla upp men tänker inte säga några nanm av privata själ.
Det är juigentligen ganska förståeligt att man får sämre blogg om man har ett förhållande, man kan inte släppa loss och skriva exakt vad man vill längre? sen så har man inte lika mycket tid att lägga ner på bloggen för man prioriterar partnern först. Därför är uppdateringen så dålig.

Jag vill självklart ha en partner, men samtidigt ha en bra blogg. Jag gör ju ca 4-6 inlägg om dagen (om jag inte är borta). Försöker inte bli hatad på något sätt eftersom jag är så j*vla rädd att bli misshandlard, därför är jag emot provocering !
Jag har inte så stor blogg men är en väldigt uppskattad bloggare har jag märkt när jag är i gävle. Jättekul =)

Håller ni med mig att de bloggare som har en partner inte har lika bra bloggar som de som är singlar? Säg eran åsikt!

olianda

EXAKT !!!



2010-07-18, 14:33:20

Tindras Place

Har aldrig tänkt på det förut men nu när duu säger så håller jga med. några av mina kompisar blogga. vissa har en lika bra blogg men en del har slutat bloggat helt för dom har pojkvän -.-



2010-07-18, 14:39:43 URL: http://ttttttttttttt.com

Timotej

Haha, aaw, man kan inte få båda, kanske. Har du partner får du inte ha en bra blogg och tvärtom.



2010-07-18, 14:53:58 URL: http://cirkustimotej.blogg.se/

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

JAg har pojkvän sen 5 månader tillbaka men jag bloggar ändå lika mkt! :D



2010-07-18, 14:56:50 URL: http://nattstad.se/cecilies

Tindras Place

haha ojj såg att min länk vart till fel hemsida xD



2010-07-18, 15:11:23

Cissi

Fin blogg :)



2010-07-18, 15:21:53 URL: http://cevi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk