varför ska jag sluta blogga?

2010-01-10, 14:53:31 / Kategori: Tolvans Vardag

när man har tappat lusten att blogga och saknar motivation, så har man inte lust längre!
ideerna försvinner och det är tid för mig att gå vidare...behöver mer tid för skolan och vänner och jag känner att jag bara blir sämre.
det är inte lätt när man ligger på topp och måste blogga flera gånger om dagen. får höra mycket skit men samtidigt mycket bra saker.
under mitt halvårs bloggande har jag lyckats skaffa mig vänner men samt nya vänner.

vet att vissa är besviken men om ni vill hålla kontakten eller vill fortsätta följa mitt liv så addar ni mig på:

msn: [email protected]

bilddagboken: chrystalwhite

facebook: martin bejerfjord

gör ett sista inlägg ikväll


ulla-bella

du behöver ju inte sluta blogga, ta en paus bara....kom igen när du känner för det igen



2010-01-10, 15:01:27

Majsan <3

Vad ledsen jag blir Martin :( men bra att vi har varandra i skolan iaf :)



2010-01-10, 15:03:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk