vanligt

2010-01-26, 17:48:58 / Kategori: Skolan
den här dagen flöt på som vanligt...hade bonosprov i matte, sen hade jag rollspel i engelska och det gick ju som det gick x) och vi kollade på film på svenskan.
vet inte varför men jag märker att allt fler börjar känna igen mig för min blogg? det är ju kul för man mår ju alltid bra och det får en på bättre humör! så var inte fega utan våga gå fram och prata för jag är inte farlig ;)

nu blir det väl plugga lite inför prov om blodet imorgon..kanske ska ta mig ut på en skidtur så man rensar hjärnan lite


man skulle ju ha sett ut såhär idag..men jag fick spela doktor istället ^^

naaaw så söta vi är ^^) jag tror jag är kär!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk