svar på mailfrågestunden del3

2010-01-30, 18:46:04 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


Trivs du bra på omvårdnasprogrammet i gävle?
funderar på att välja det.  berätta lite om programmet :)


svar: jag trivs superbra på omvårdnadsprogrammet! har en superbra klass.
jag är ju intresserad av omvårdnad och medicin så man lär ju sig det man vill lära sig. har ett bra schema just nu.
du kommer inte ångra dig om du väljer det..men det positiva om du väljer omvårdnad så får du träffa mig ;)

Hej. vad gör du om dagarna igentligen?

svar: Hej!
eftersom jag bor i en tråkig liten håla så finns det inte så mycket att göra...men jag brukar vara med kompisarna i ungdomsgården, åka lite skidor, dra iväg till skutskär..

vilken är din favoritblogg?

svar: klart kissies!

varför bråkade du och morgan igentligen?? tycker det var lite onödigt!

svar: tycker jag med! han är en tönt som är nolifer! jag skrev knappt om han men han hade ju så bloggtorka så han skrev nästan om mig hela tiden. jag bryr mig inte om han skriver om mig men när han använder mina bilder, fast jag har högerklicksskydd så tog han en bild och satte en rumpa i ansiktet.
då gick det för långt och jag anmälde honom..han tog bort bilden som tur det!
och han anmälde ju tydligen mig två gånger..men hur gick det med det? ;)

men nu har det inte vart något bråk och han verkar få vett i skallen..ett + till han



När kommer din gratis bloggdesign då? :)

svar: eftersom det har varit problem med blogg.se så har jag inte hunnit fixa så mycket med den..men den är snart klar

brukar du ljuga när du bloggar??

svar: brukar aldrig ljuga! kan ibland överdriva lite men allt är baserat på sanning. omoget att ljuga om te.x. bröst och läppförstoring?

vart hittade du din design som du ahr nu? :)

svar: det står uppe vid headern om du inte har sett det? men sidan heter designandmakeup.se

hej!
vilken bloggare gillar du mest? alltså inte själva bloggen utan personen?


svar: Hej!
Paulina "Paow" Danielsson..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk