pinsamt!

2010-01-15, 18:49:33 / Kategori: Humor

en liten ny idé´som jag tänkte börja med....självklart händer det pinsamma saker för mig men har riktigt aldrig pratat om det, men nu ska jag börja med det!

det avr pinsamt i skolan idag..på sista lektionen då vi hade svenska kom vi in på att killar får mycket mer sexlust när dom kommer in i puberteten...
och då sa jag spontant för mig själv: "haha om jag har".
....fyfan ;O alla i klassen kollade och skrattade, men förhoppningsvis är det glömts tills på måndag x)

Albin

Det kommer ALDRIG att glömmas tolvan! :D



2010-01-15, 20:12:24

A.N.D.Y.

Haha, skön grej! men helt ärligt så är det väl ändå inte bara killar som får det i puberteten?



2010-01-16, 14:48:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk