nu gick det för långt!

2010-01-24, 14:45:20 / Kategori: Tolvans Vardag


jag vart rasande när jag fick se den här bilden! jag har klart och tydligt skrivit en text som står i slutet av varje inlägg att man INTE får kopiera mina inlägg elelr bilder för det tillhör bara mig!
jag har även högerklicksskydd!

så jag har anmält detta som kränkningar och tagit kontakt med blogg.se som kommer ta kontakt med denna person!
fortsätter denna person som den gör kommer det seriöst sluta med polisanmälning! det har gått för långt nu.


här är orginalbilden

molgan hatare

men har du inte fattat att den där ungen har stort problem i huvudet?

han skriver ju bara om dig hela tiden så han är väl fortfarande förälskad i dig?



snälla förinta den där jävla ungen!



2010-01-24, 14:56:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk