nu börjar det!

2010-01-14, 13:04:10 / Kategori: Tolvans Vardag
heeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj!
igentligen skulle jag har börjat inte först imorgon men jag börjar idag istället för jag kunde inte hålla mig ;)
skönt med bloggpause för nu är hjärnan på topp igen....har en massa nya ideer och jag ska ändra lite så det blir roligare för er läsare!
en ny kategori kommer nu...nänmligen HUMOR. ska bli en massa sånt för att ni ska få er ett skratt.
ska börja videoblogga(äntligen!), ska visa misslyckade bilder på mig och andra. ska göra roliga videos med som t.ex. parodi på kissie? x)

aja sitter i skolan nu så jag har inte tillgång till så mycket så det tar jag när jag kommer hem....
glöm inte att skvallra till vänner,familj,släkt, bekanta att TOLVAN är i farten igen!!

Majsan <3

Välkommen tillbaka :D:D:D



2010-01-14, 19:28:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk