nej tack

2010-01-01, 18:37:44 / Kategori: Tolvans Vardag

bilden är suddig men paow har iaf skrivit att man ska skippa blogg.se och hoppa över till en sida som heter babbelskalle? hon sa även att om man vill ha en blogg som man vill bli stor så ska man blogga där?
tänkte väl pröva att skaffa en blogg där men jag tycker allt är bara sämre och tråkigare..
jag har faktis väldigt många bloggar om ni inte visste det ^^ har en blogg på:

-två bloggar på blogg.se
-en på blogspot
-en på bubbleroom
-en på babbelskalle

så jag har fem bloggar vilket bara en är seriös! så jag jag har prövat mig fram mkt och jag tycker blogg.se är bäst för om man kollar på dom flesta funktioner som erbjuds så är det blogg.se som har största utbudet!


min blogg på babbelskalle....ful,onödig och kommer aldrig användas..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk