några svar från mailfrågestunden del1

2010-01-27, 19:52:53 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


Hejsan!
hur går det med kärleken då? :P


svar: nja lite framsteg har gjorts men just nu är jag inte på "g" med någon. finns en del jag gillar och som gillar mig men det har aldrig vart något framsteg... x)

Har du fått kontakt med någon snygging via din blogg?

svar: japp faktisk har jag fått det..en del men det är inte alla som kommer från gävle tråkigt nog

hej "tolvan" :)
gillar du mest killar eller tjejor?

svar: procent messigt måste jag säga att jag gillar 65-70% tjejor och ca 30% killar...men det förändras för varje dag.



Har följt din blogg ett tag nu och jag märker att den blir allt bättre och bättre. hur kommer det sig??

svar: jag tror allt fler personer blir intresserad av mig för att jag har varierat och har större utbud av mina inlägg. liksom jag försöker få med så mycket humor som jag kan, tar naturbilder, gör tester, frågestunder,tävlingar, skriver skvaller, berättar hemlisar om mig.

Hejsan martin. jättebra blogg och ÄLSKAR dina bilder och din knasiga humor! kul att du vågar bjuda på dig själv. men nu till frågan.
du utvecklar din blogg lite när som hellst, men avd ska ditt nästa steg vara till en bättre blogg? :)

svar: har ju börjat med att göra gratis bloggdesign och det är ju ett sätt att locka folk. har redan fått kontakt med personer som är intresserad av den. den är snart klar och kommer inom kort publiceras här i bloggen.
sen har jag inte så mycket planer vad jag ska utveckla mig men jag får mina ideer lite då och då ^^


(det var allt för idag, men det kommer mer frågor och svar imorgon)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk