Hiss,Diss

2010-01-21, 16:58:35 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



Äkta Vänner.

(sorry linnea för bilden)

här på bilden ser ni ett äkta exempel på en bra kompis! en kompis som aldrig sviker och som aldrig bråkar med. man har alltid kul och någon man alltid vill vara kompis med!

Min Klass. OP1A




jag tror bilden säger allt!



OP1C

måste erkänna att det är en riktigt sunkig klass! hela drösen verkar vara tråkig och inte har någon humor? så fort man sätter på lite musik kommer någon från den klassen och klagar...verkar som alla har PSM?
och i 2an kommer min klass splittras och jag komemr få gå emd några därifrån....EUUW!

personer som tror att dom är "kända"

"hej jag har 150 besökare och jag är jättekänd"
sånt där blir man bara less på -.-'
vissa har problem där upp i huvudet och försöker inbilla sig själv för man har sånt dåligt självförtroende...

hanna W

haha vet vilken personer du syftar på x)

den personen är så jävla ful/äcklig/störd!



2010-01-21, 17:02:39

Anonym

aaw martin :')

du är en av de bästa ! oh jag är så glad att vi är kompisar ! :D



girlpower ^^ <3<33



2010-01-21, 19:24:31

linnea

aaw martin :')



du är absolut en av de bästa, har alltid kul med dig !

jag är så glad för att vi är kompisar :D

girlpower :'D <3<3



2010-01-21, 19:26:05

micaela

det kallas PMS..



2010-01-23, 18:13:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk