hårt men roligt

2010-01-21, 16:05:12 / Kategori: Tolvans Vardag
heeeeeeeeeeeeeeeej..ne skojja.
den här dagen har gått fort! har bara haft två lektioner idag. på idrotten gymmade vi och fyfan vad jobbigt det var. har ont i knäet men det börjar bli bättre nu.
sen efter skolan drog jag ner på stan. vart inte värsta shoppingen för dom ahr inte kommit ut med vårkläderna än..

efter ett hårt pass på gymmet kunde jag äta cheeseburgare med gott samvete

 letade efter någon snygg tröja men den fanns typ bara rea kläder kvar pch doma var fula!

sen köpte jag ett par björn-borg kalsonger...köpte en till sak men det är secret stuff.

tror jag ska göra torsdagar till min shopping dag ^^

linnea

hihu du vet att jag är nyfiken ^^....

så du får bersätta om "secret stuff" när vi ses !? :D <3



2010-01-21, 19:28:57

Lina

Tror du köpte en liten dildo på lusthuset..



2010-01-21, 20:16:36 URL: http://flasarn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk