haha!

2010-01-02, 23:00:58 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


svar: okey nu är det såhär att det faktis står "gävles största bisexuella kille" och inte det du påstår..och att ingen vet vem jag är? där har du fel! du vet inget om mitt liv så kom inte och säg nått annat? det du har rätt med är mina grammatiska fel för det är inget nytt? det är det som jag har fått kritik från svenska och engelska läraren..alla kan inte vara bra på allt?
haha bara för att du hatar mina smileys så ska jag fortsätta ;) ;) ;)
och om du inte gillar designen så ska du faktis inte säga det till mig för jag har inte gjort den? det står tydligt "design by designandmakeup.se"..så du kanske borde säga det till den?
sluta vara en tönt så blir alla nöjda ;)

hörs!

D.I

jag är gävles kändaste bisexuella kille! Varje dag får jag stå ut med att både bli älskad och hatad!



Det står faktsikt, så han har rätt.

Peace out, bi.



2010-01-03, 01:25:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk