en av fyra

2010-01-05, 13:37:24 / Kategori: Tolvans Vardag


svar: jag har faktis inte bilderna som jag tog...har ingen aning vart dom tog vägen för jag har faktis fyra bilder varav en har jag kvar för den tog jag emd min mobil och inte med en kamera.
antingen finns dom bidlerna på den andra datorn, på kameran eller så ahr dom försvunnit?

men jag kan visa en bild som INTE är tagen från just det tillfället utan bilden kommer från min gamla skola!


jag har ändrar bidlen för först var den normal men då såg man den inte så tydligt så jag ändrade bilden till negativ så man ser allt tydligare...

bilden är tagen när jag gick i åttan för jag skulle ta kort på alla lärarna och då lyckades man få spöke på bilden med....
tror alla ser vart den är men jag ringade in allt ändå....LÄSKIGT!

Cissi

Men det är ju Pernillas skugga?



2010-01-05, 14:55:18

Göta

Smuts på kameran... MAYBE :o



2010-01-05, 15:44:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk