det här är beviset! x)

2010-01-14, 18:56:01 / Kategori: Humor
min klass är i särklass den bästa....försök inte inbilla er att eran klass är bättre än min!
det är som hanna säger....hur sur och irriterad man än är när man kommer till skolan så blir man alltid glad när man träffar klassen..första gången det är roligt att gå till skolan! :)

tänkte visa er bilder som ni aldrig har sett mig förut x)

jag,ida...vi skulle göra n rollspel på engelska och jag var tant, hon var kille x)

härliga hanna

posa med hanna med....värsta modellerna ju ;)

maja :)

ännu en pose från ida,hanna,jag! ser ni hur lång jag är? och min snygga bränna + mina "snygga" skor

några från klassen......från vänster...anisa,ida,TOLVAN,albin,david,hanna,linda,läraren,seena =)

matilda

shit vilken underbar klass du verkar ha! önskar jag kunde ha en sån klass :D



2010-01-14, 19:02:18

Majsan <3

vilka kula bilder martin :) Men mig ropade du inte efter när ni tog den stora bilder med många :( Föresten vilka snygga ben du har hihi ! ^^



2010-01-14, 19:24:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk