dålig uppdatering...I know!

2010-01-06, 01:01:16 / Kategori: Tolvans Vardag
har vart lite fullt upp idag och jag har inte vart hemma så mkt..först skidor,skridskor,äta,ungdomsgården och sist åkte vi till gävle.
kom precis hem och i gävle så käkade vi på max bl.a så nu känenr man sig mätt och fet! tur att man ska åka bort fett imorn med en skidtur.
men hade mkt skojj och skrattad mkt...en typisk tolvan dag!
men känner samtidigt att jag saknar klasskamraterna för dom är ju bäst dom med, men måste säga att jag saknar maja mest :)

hade jag vart hungrig så hade det lockat en del men nu när man är mätt så säger jag bara...EUW!

Majsan <3

Jag saknar dig också !! jävligt mycket !! <3<3<3



2010-01-06, 14:49:22 URL: http://nattalito.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk