bild på spökhuset!

2010-01-06, 01:18:00 / Kategori: Tolvans Vardag

bilden ni ser nu är på huset där spökbilderna är tagna! det avr tur att en kompis hade kvar en av bilderna fast jag har fortfarande inte hittat på dom jag tog...
det var just den här bilden som allt började..eftersom bilden är mkt mindre så ser ni inte vad jag försöker visa med bilden, men pilen pekar iaf på en "ande"..så jag råder er att kopiera bilden och zooma in så ni ser det!
det läskiga var att denna bild var utlagd på en sida som säljer hus och sånt...tror inte dom uppmärksammade den..

men kan det möjligen vara sara karlsson som syns på bilden? vem vet.

ulla-bella

häftigt, jag var faktiskt inne på hemsidan när huset var till salu, och jag SÅG ett ansikte när man kollade i fönstret i köket tror jag att det va...kan det stämma ?



2010-01-06, 20:25:15

wickan

Haha ja, den är ju från hemnet.se , kommer ihåg när vi kollade på hus i gårdskär och så fann vi den här bilden och så var det en unge som stog och glodde och typ såg ut som att skrika i fönstret i köket, SKIT HEMSKT :D:D



2010-01-07, 20:21:50 URL: http://wickanahlin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk