Vanliga frågor

2010-02-10, 16:29:25 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
tänkte svara lite på vanliga frågor som jag brukar få...


Hur visste du att du var bisexuell

svar: är du hetero? isåfall hur visste du att du var det??


Brukar du få höra skit om dig i verkligheten?

svar: haha nej ingen jävel vågar det för jag kan vara riktigt kaxig och uppkäftig ^^


Är du på g med någon kille/tjej?

svar: Nepp...har inte hittat den rätte än. Men hoppas det blir snart!


Hur är det mellan dig och morgan igentligen?

svar: jag bryr mig inte om han längre? eller har aldrig gjort det.. han har iallafall fått lite vett och slutat skrivit om mig i sin blogg. finns mycket man kan säga om den ungen men inget jag skriver här.


Din blogg blir bara bättre och bättre tycker jag :) du utvecklar och förnyar din blogg på olika sätt. men vad är ditt nästa steg?

svar: Tack, kul att höra =)
min nästa ide är att ha "tema dagar" då jag bloggar i några dagar inom mitt tema som jag har valt.


När kommer Gratisbloggdesign nr2?

svar: har inte börjat med den än men ska fixa lite sen när jag har tid/lust...ska snart lägga ut koderna till första designen så alla kan ta del av den =)

aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag :)?

tänkte berätta att jag har två tävlingar om två smycken på min blogg länkar : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-sessans-design.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3



2010-02-10, 16:33:26 URL: http://voffsen.blogg.se/

Martin"tolvan"

hejhej :)

jorå har hafgt det superbra!

okey får väl kika då ;)



2010-02-10, 19:50:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk