morning

2010-02-13, 12:13:17 / Kategori: Tolvans Vardag
vad skönt det var att sova ut idag!
det behövdes verkligen. vinter OS har äntligen börjat och jag kommer sitta klistrad framför tvn när det är skidkskytte.
Har ni sett klippet där en som åkte rodell? jätte hemsk!

 http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/os2010/article6597123.ab se klippet...varning för känsliga tittare

louise

asså inte för att vara elak men din blogg är liksom typ .. euw , min blogg är så mycket bättre än din :D

btw asså polisanmäls ? HAHAHAHA

ska tipsa alla mina kompisar om din blogg och så ska jag se vad dom tycker HAHAH

Kraam ;)

och förresten , jag är helt säker på att du tycker denna kommentar är typ en kränking eller nåt men whatever jag bryr mig inte :s



2010-02-13, 12:38:15 URL: http://louiiselindahl.blogg.se/

Martin"tolvan"

haha din blogg bättre? x)

vadå du har säkert 10 besökare om dagen?

om jag har en sån dålig blogg så varför ligger jag tvåa i gävle då?

BRA tipsa alla du känner så jag får mååååånga mer besökare...eller föresten du har ju bara två vänner..fan =(

Nejdå jag älskar bad comments för det gör mig superglad =D



Puss Puss <3



2010-02-13, 12:42:46

louise

HAHAHA

nejj , JAG HAR MER ÄN 10 BESÖKARE OM DAGEN ;)

btw du är fan as ful asså seriöst :o

inte konstigt att du inte har nån tjej :s

vet du ? jag tror nog du aldrig heller kommer få ;)

och asså vet du vad jag gör nu ? joo jag gap skrattar ihjäl mig för din blogg är så sjukt rolig och asså med rolig då menar jag att den suger , därför skrattar jag !

btw som jag skrev förut jag bryr mig inte ifall du tycker detta är en kränking eller inte :s

btw ha det så sjukt bra ... BÖG ;)

Glöm inte av heller att din blogg är jätte töntig och att den suger (n)



2010-02-13, 12:59:03 URL: http://louiiselindahl.blogg.se/

Martin"tolvan"

jamen vad kul då att du har 11 besäkare då ;)

haha märks att du är dum! om man är bög så vill man inte ha någon tjej. så det gör inget om jag inte får något :P



men jag tänker inte tjaffsa med småungar nu för vi båda vet att min blogg är bättre än din på alla sätt!

ha en bra dag och hoppas du mognar snart :)

Pussar och kramar from your lover <3333



2010-02-13, 14:46:25

Christoffer

Louise Blogg är bättre ,



2010-02-13, 15:06:45 URL: http://www.youtube.com/xxcr7macxx

Kristoffer

Louise blogg e bättre XDXDXD



2010-02-13, 15:07:24

Kristoffer

Respekt (H) , Hon e bästa bloggaren , och du kommer aldrig komma i närheten av henne när det gäller bloggande :S



2010-02-13, 15:10:53

Anonym

inte för någoting men den videon var inte så himmla falrlig du ha en bra dag:)



2010-02-13, 15:14:26

Martin"tolvan"

haha kristoffer vi har förstått att du tcker om louises blogg...kul för henne att hon har ett fan medans jag har 300 ;)



2010-02-13, 15:26:22

Kristoffer

Ingen av dina såkallat 300 fans har ju kommenterat på detta inlägget iaf ;)



2010-02-13, 15:32:56

Martin"tolvan"

märks att du inte har ett enda fan x)

om vi tar ett ex.

kissie..hon har ju flera hundra tusen fans..men kollar man på hennes kommentarer kanske hon har 60-150?

så hoppas du fattar nu att kommentarerna har inget med fans,besökare eller något =)



2010-02-13, 15:42:59

Kristoffer

Hur många fans har du då ? :D



2010-02-13, 15:47:38

Kristoffer

Hur många fans har du då ? :D



2010-02-13, 15:47:43

louise

HAHAHA

Asså du är typ världens största idiot och bög :S

och så du bara vet apropå snygg så är både jag och Kristoffer snyggare än dig ;)

eller vänta du är ju faktiskt inte ens snygg , asså euw :o

kan du inse också att ingen vill ha dig ?



2010-02-13, 15:49:20 URL: http://louiiselindahl.blogg.se/

Kristoffer

BTW, du får väl besökare på samma sätt som kissie antagligen ;)

Alla vill se hur sjukt ful du e XD...

E det inte lite så ?



GHAHAHAHA, kolla XD



/watch?v=1QGaxSiGwXU&feature=related @ Youtube



2010-02-13, 15:51:47

Martin"tolvan"

asså..

louise: ingen bryr sig om dig eller din blogg med 10 besökare i veckan. du måste få lite uppmärksamhet hemma eftersom du söker bekräftelser från andra. jag är snygg och perfekt medans du är 12-13 årig tjej som är osäker med sig själv.

I love my life and nobody can change that!



Kristoffer: javet att du är stört kär i mig eftersom du spammar en massa kommmentarer hela tiden med en massa frågor som upprepas.

javet typ inget om dig så jag tänker inte vara taskig men du bör växa upp!



NI BÅDA ÄR ETT PAR FREAK SÅ SKAFFA ER ETT LIV!



2010-02-13, 17:14:04

louise

HAHAHA

asså till skillnad från dig som liksom är typ 3 år så är jag faktiskt 15! ! Så sucker !

btw alla vet vem jag är och dom bryr sig om mig också ! så käft din lilla äckliga skit !



2010-02-13, 18:25:01 URL: http://louiiselindahl.blogg.se/

louise

oh ja juste (I)

innan du säger till mig/någon annan att jag är ful då ska du nog innan ställa dig framför spegeln tönt och se hur du själv ser ut , för enligt mig så ser du för jävlig ut !



2010-02-13, 18:34:22 URL: http://louiiselindahl.blogg.se/

Kristoffer

1. Du vet ingenting om Louise, hon har mer vänner än vad du någonsin kommer få, lovar deej !



2. Jag är inte bög, och om jag skulle vara det skulle jag aldrig gå till någon sån som deej!

Seriöst du äcklar mig :S



3.Du vet fucking ingenting om Louise, kommer aldrig få veta heller :S



Killar som bloggar söker bara uppmärksamhet, visst har inte hela GBG som gillar meej, MEN jag dom vänner jag behöver, OCH jag har Louise



2010-02-13, 18:36:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk