litet bråk som spårade ut!

2010-02-18, 15:10:14 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


OP1A och OP1C...två klasser som har blivit rivaler.
Men varför har det blivit så? jo tack vare tjaffset mellan mig och M...
tycker är tråkigt att det ska vara så spända blickar så fort man ser denna klass.
I tvåan kommer min klass blandas upp med bl.a den klassen och det är ju tråkigt om det fortsätter som det gör. trivs jättebra i OP1A och jag vill ju självklart att jag ska trivas lika bra i tvåan.
tycker det är dags för en förändring och eftersom jag avr med och bidrog till detta bråk så får jag försöka fixa det.

Jag har höjt vita flaggan! Tänker ni göra det?

Bögjävel

Adda min msn, jag vill prata med dig.

[email protected]



2010-02-18, 18:23:05 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk