jaa jag har kändisvänner ;)

2010-02-10, 18:36:38 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
 

"Hej tolvan. du är ju näst störst i gävle (enligt bloggportalen). men har du kontakt med "storbloggarna" via några sidor eller något? :)"

Svar: hejhej. jaa jag har faktisk kontakt med storbloggarna. som mest har jag med paow (inte oväntat).
men jag kan säga vilka jag är vänner med och vart:

Kissie: brukar snacka med henne ibland via mail, facebook, bdb, gratisbio.
Dessie: skriver sällan till henne men ibland blir det via facebook och mail.
Paow: henne snackar jag med lite då och då. nästan varje dag med henne via msn, facebook,mail men ibland via bdb.
Foki: ibland via mail.
Falsksanning: snackar med den via msn och mail (när vi snackar skvaller) ;)




hannah

najs att du har så bra kontakt med bloggarna :D

men hur fick du kontakt med dom då?



2010-02-10, 18:44:50

Martin"tolvan"

jaaop = )

det gäller att kontakta dom först via mail eller bli vän med dom på någon sida.



2010-02-10, 18:50:10

josefin

Varför gör du inte en egen design, blir så mycke mer personligt då ju.



2010-02-10, 21:20:23 URL: http://jjjossseee.blogg.se/

Martin"tolvan"

bra fråga!

jag har oftast lite mycket krav på hur jag vill att min design ska vara.

ska försöka dra ihop en design som jag själv kan använda =)



2010-02-10, 22:04:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk