finally

2010-02-18, 16:29:09 / Kategori: Tolvans Vardag
nu har jag fått in header (efter minst 20 försök!).
eftersom jag inte kan påverka storleken på header så får den se lite ihoptryckt.
vart väldigt mycket fixa för att få bilden att passa in i det tomma området i header!!
men nu är dte iallafall klart och jag tänker inte fixa nå mer med det.
försökte ju ta kontakt med bloggskaparen men ingen av email adressen funkade?!
men ni kankse känner igen min design för den påminde lite om en viss annan känd f.d bloggare?



ser ni! min och kissies gamla design är prick lika förutom att hennes vart lila och min blå ;)

clara

älskar verkligen din blogg! jättefin design,bra uppdatering,skriver massa roliga saker. precis som en blogg ska vara :)



2010-02-18, 16:43:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk