back to old school

2010-02-04, 16:24:06 / Kategori: Skolan

idag är det torsdag och det är ju min shoppingdag. vart inte så mycket shopping utan jag gick med maja ner till stan och vi kollade efter någon tandblekning. jag har ju en nu men hon ska köpa en nästa vecka.
sen eftersom mitt busskort har försvunnit så var jag tvungen att gå tillbaka till min gamla skola för att köpa ett nytt. träffade på bästaste linnea och pratade med henne ett tag =)
träffade även på någon som kände igen mig och min blogg.

sen har det inte hunnit hänt så mycket mer

får kalla kårar av att se rotskär


tur att dom håller på och rustar skolan för det ser förjävligt ut där!



här är min tandblekningspensel!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk