Update om Viruset:

2010-12-25, 16:35:23 / Kategori: Tolvans Vardag
Hejsan alla bloggläsare!

Nu har jag en väldigt tråkig sak att berätta, imorse när jag satte på datan stängdes den bara av och sattes på av sig själv. då kom en står skylt på skärmen upp att jag hade en massa virus på min data. 38 styckna om jag ska vara exakt.
Fått lite expert hjälp av bekant som tur är, så jag sitter vid mamma och pappas data nu. Har fört över alla 5,000 bilder jag har på min data innan allt försvinner. Finns så mycket jag vill skriva och berätta nu men det spar jag tills min data är fixad, vilket blir tills imorgon!
Ska omformatera datan vilket menas att allt blir som omstart, allt som finns på datan försvinner och datan "Återuppstår", eller jag har ingen aning men men...

Ni får komma tillbaka imorgon och hålla utkik, Tolvan blir inte borta länge, det lovar jag ;) har även en väldigt kul sak att berätta om kommande inköp!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk