Tagit massvis med fina bilder som inte går att visa?!

2010-12-30, 16:06:56 / Kategori: Tolvans Vardag
Blir lagomt sur nu, gick ut vid 12 idag för att fota vid fiskehamnen. Kollade genom bilderna på kameran och fick massvis med fina bilder som jag blev super nöjd med! MEN när jag förde över bilderna och skulle kolla på dom såg den mycket annorlundare ut än på kameran, mycker mer färglöst och dålig skärpa på bilderna på datan jämnfört med bilderna i kameran? Fattar inget?  Fast det kanske beror på att jag använder föräldrarnas dator nu, kanske blir bättre om man lägger ut dom på min data? Har ingen aning...
Sen tänkte jag "Jag kan väl redigera dom som dom egentligen ska se ut" men så när jag gör det går det inte att spara en endaste bild -.- Så ni får inte se någon bild! Lägger ut dom sen när min data är fixad.

Tycker det borde finnas internet på kameran så man kan föra över bilderna direkt, då slipper man föra över bilderna?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk