Succé i premiären av Sixten och Lydia

2010-12-21, 17:02:58 / Kategori: Skolan
Idag hade den moderna versionen av romee och julia premiär i skolan, vi gjorde en version där fjortisgäng möter töntarna, fjortisen lydia blir kär i tönten sixten. Efter mycket dramatik och massa saker slutar pjäsen med att båda dör. Jag spelar en fjortiskillen Danne ;)

Orkar inte förklara allt för ni får se hela pjäsen 19:00 här på bloggen, håll utkik då!

Men här kommer lite bilder:


Kanske inte syns så tydligt, men jag hade väldigt mycket brunpuder i ansiktet (Mycket värre i verkligheten. Hade idominsalva på mig men det tog jag på senare. Och jag hade inte dom där glasögonen på mig x)


Jag och Zena är så fula fjortisar x)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk