Shit vad trött jag är!

2010-12-09, 18:34:32 / Kategori: Skolan
Helt galet vad trött i kroppen jag är! på morgonen i skolan hade vi simning. Visste att jag är bra på det så jag satsade på mvg, för att få det krävdes det att simma 2 KM, för att nå det simmade jag i 1 timme. Klarade det galant och var inte så trött efter det. Fick tio minuters paus när jag var klar och sen fick jag hoppa i vattnet igen för nästa övning. den gick ut mot att hålla händerna mot kroppen och sedan ska man skjuta upp sig ur vattnet med benen bara, för att få mvg i det momentet skulle man göra det i 12 minuter och jag lovar, det var 12 låååååånga minuter!
Efter det fick vi bubbla i bubbelpoolen SKÖNT SOM SATAN.

slutet av dagen bestod av omvårdnadslektioner där det inte hände mycket eftersom dom flesta var sjukt trötta x)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk