Min önskelista (Bara en liten del)

2010-12-13, 20:23:00 / Kategori: Tolvans Vardag


1. Canon EOS 500D - Ska köpa den själv, mycket bättre kamera och då kan man filma = Mer videos i HD !

2. Macro objektiv - Så man kan ta närbilderna till en högre nivå, blir så otroligt vackert.

3. Reflexskärm - Komemr troligtvis inte skaffa denna på ett tag, men bilderna blir mycket finare (Speciellt vid portträtt bilder), inga skavanker eller påsar under ögonen. Kostar nästan ingenting så det borde inte vara ett problem att införskaffa?

4. Morgonrock - Stort behov av en ny! den jag har nu är så otroligt liten. Vill ha en mycket längre och mjukare ^^

5. Nya hörlurar - Haha mina gick sönder idag, fast ska försöka limma problemet. Men jag tror att ljudet är dåligt på ena sidan. lika bra att skaffa nya!

6. Fotoalbum - Har så många bilder i högar som väntar att få komma in i ett snyggt fotoalbum.



Dom här sakerna är bara några av det jag önskar mig, orkar inte skriva upp allt ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk