Jultävling - Vinn en uppfräschning av din design!

2010-12-01, 21:07:08 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Nu när det snart är jul och nedräkningen börjat tänkte jag ha lite tävlingar, orkar inte ha värsta julkalendern, men ska ha fin fina priser och lätta tävlingar. Håll utkik varje dag för nya tävlingar!
Idag när det är 1 december så ska jag ha vara väldigt generös.

Tävlingen går ut på att ni skriver en kommentar bara så tar jag fram en vinnare imorgon, vinnaren får en uppfräschning av sin design som t.ex. en ny header, snyggare meny m.m


Hoppas ni deltar och håll koll på nästa tävling där priset kommer vara en tavla ;)


Tävlingen avslutad!

anni [ foto, vänner, livet! ]

Jag är definitivt med! :-)



2010-12-01, 21:50:36 URL: http://ahuhtala.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk